Nechtěli reklamu s Green Day
The Independent Film Channel (IFC) si nedávno zaplatil reklamu na venkovní zdi hotelu Marriott Marquis na Times Square k propagaci výročí své spolupráce s populární punkovou skupinou. Reklama měla být na billboardu o velikosti 9 x 13 metrů.
Ale představitelé hotelu reklamu okamžitě zakázali, jakmile uviděli, co na ní má být zobrazeno: granát ve tvaru srdce sevřený v krvavé dlani.
„Máme právo kontrolovat každou reklamu, která má být umístěna na našich budovách,“ řekl mluvčí hotelu, „a pokud máme pocit, že obsahuje politický, pornografický nebo jinak nevhodný námět, máme právo takovou reklamu zamítnout.“
Frontman Green Day Billie Joe Armstrong byl zprávou poněkud zmaten. Když se o tom dozvěděl, bylo to 1. dubna, „myslel jsem, že je to aprílový vtip,“ řekl.
Ale zástupce IFC Evan Shapiro má pro postup hotelu jiné vysvětlení:
„Bylo nám řečeno, že billboard byl ohavný, což je směné,“ řekl Shapiro. „Také jsem slyšel, že někdo z hotelu řekl, že nesnáší všechno, za čím Green Day stojí… Ředitel společnosti je známý svoji upřímností o svých politických názorech a dokáži si představit, že není fanoušek písničky American Idiot… Ale jestli se někdo pokusí omezit moji svobodu projevu, bude to muset udělat jen přes moji mrtvolu.“
Mluvčí hotelu zdůraznila, že ředitel společnosti nemá na zákazu reklamy žádný vliv. A tak či tak, billboard byl vyvěen o pár ulic dál, na W Hotel.